Monday, November 1, 2010

menarik pada pandangan mataku...=) ..ngee~~



.......................................KENAPA AKU BEGINI??..kerana umurku akan hampir kepada 20-an OK!..no MORE belasan..huhu...................




kenapa kucing?? ..kerana bagi aku cat sgt2 cumeiilll..hermm..binatang ciptaan Allah yg plg nmpk akan kemanjaannya....=) ...i love cat!!! ..rely like n muahhh muahhh...











binatang kedua...burung apa ini??? ..jwb la yee..hihi..


bg aku semua binatang sgt romantik..


byk kes kes (hahah xleh blah) yg kita slalu tgk..binatang sgt menunjukkan kasih syg mereka kan2..an an an..=P


contoh...gambar ini lah..ohh so sweet...hermm...aku nak romantik jgk mcm ni dgn unknown hubby ku nnty..wakakka..gedixx..(sj ja nak gatay sat..buleh kot..sat ja..hehe) ..

credit to photographer!*nasrin rahman*(smmgnya dia xbc entry ni)..dis pic nice..aku baru perasan ada something tulisan kat pic tu..xleh bc lah..1 ayat ja dpt..the rest?..apa tu?....haha.hanya tuan empunya pic ja taw..hehehe..


tapi skrg ni byk yg bertenggek begini & lgsung xmalu pada org sekeliling ..agak2 la sikit..(knay ayat ini kwn2ku??..hahah) ...

insect yang paling aku like is BUTTERFLY!..

wah lengkap ya kategori binatang..hahaha..

hermm..knp aku minat rama2?? ...sbb cantik..kecil sifatnya..menenangkan jiwa yang melihat..(utk aku lah)

....kenapa insect ini yg aku letak plg last walo dia cantik??..sbb...

....cantik kerana niat org melihat itu xkekal lama..

...semua manusia tidak sempurna..

hari demi hari adakah kita terfikir untuk

mmprbaiki kcntikan sikap kita..hbgan kita..iman kita??

insyaallah....saya juga sdg2 menjenguk untuk perbaiki kecantikkan itu..slalu pringatkan diri..sama2 lah kita yee..ayuk teman teman..=)

nak aku kaitkan semua ni...First.aku ingin mnjadi kecomelan yg berkekalan di hati satu-satunya putera hatiku nanti(sbolehnya ingin tahu 5 tahun lagi..hihi) ...menjadi yang paling romantik dihatinya..dan akhirnya ingin menjadi yang paling cantik iman sikap dan hbgan ku trhdp pencipta, dirinya & keluarga ..(pergghhhh ..ehemm..serius2)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...